2009. október 23., péntek

Lance az új szerelmem :)

Mint már sokan tudjátok nagyon nagy birigliman lettem!!!!!
Tószegen a híres nevezetes birigligyárból szeretettem magamnak egy Staiger Utah típusú kerékpárt!!!!


Lényeg, hogy igen jó áron jutottam hozzá 2009 év egyik legjobb Crossline típusú gépállatához.
Műszaki jellemzők: Full XT (sokaknak nem jelent semmit, de ez a felszereltséget jelenti, 09ben nincs nála jobb!!!), hidrós olaj tárcsafék, lockout-os elsővilla, és a nyereg hihetetlen kényelmes!!!!



Legjobban a nyeregtől féltem mivel elég kényelmetlen bicikliken ültem már, ami felért egy kínzással!!!!!!!!!


El is neveztem a kedvesemet LANC AMSTRONG után LENSZNEK :)


Szobában alszik velem :), lehet egy kicsit beteges de nagyon meg vagyok vele elégedve jó vétel volt!!!! Egy hét alatt beletekertem 178kmert, uh nem hagyom pihenni sokat :), sokszor mentett már életet is, mivel magyarországon a közlekedési morál nem birigliskedvelő!!!! Kamionok autók, sőt még öregaszony biciklivel is majdnem áldozatonkul esett :).
Azt találtam ki hogy bemegyek Tószegre meg Szolnokra az önkormányzathoz, hogy milyen folyamatot vagy pályázatot kellene elindítani ahhoz, hogy Tószeg-Szolnok között teljes bicikliútat építsenek ki, mivel nagyon sokan használják a biciklit!!!!15 km meg nem távolság!!!

Nincsenek megjegyzések: